Grown Ups 2 (2013)
Role: Frat Boy Andy
Release Date: July 12th, 2013 - Trailer
Information: IMDB - Photos - Related Posts


Tracers (2014)
Role: Cam
Release Date: 2014
Information: IMDB - Photos - Related Posts











Taylor-Lautner.net
Webmaster: George
Since: June 2009
Layout by: George
Host: Fanfusion.org

Copyright Notice

Taylor-Lautner.net is a fansite created by fans for the fans. No copyright infringement is intended. All content is copyrighted to Taylor-Lautner.net unless otherwise stated. Please do not send any fan or hate mail to us addressed to Taylor because he will not get it. Please send mail regarding the fansite ONLY.






Taylor Lautner‘s Facebook page has uploaded more behind the scenes photos of him filming the 2014 movie Tracers.

Gallery Link:
» On Set » Tracers: Behind the Scenes







18 Responses to “BTS Photos: Taylor Lautner Films ‘Tracers’”

  1. Mystique Says:

    Uh-oh…….is this a love “triangle” going on?? :-P Lol… I wonder who the other girl in the picture is? It doesn’t look like Marie #justsaying lol

    This movie is looking more and more interesting by the moment! :)

  2. Mystique Says:

    Also…..is he burning something in that other picture?? Hmmm…I wonder what he’s burning? Lol……so many questions….so little answers. :)

  3. Lexi Says:

    @mystique, are you talking about the girl with the short hair??? I heard that she’s supposed to be the mother :)

  4. Mystique Says:

    Lexi—-His MOTHER!?!?! O_O *jaw drop* YEaaaaahhhh riiiiight! And I’m the Dutchess of Cambridge!! :D ROTFL!!

    She looks like she’s in her 20′s!! O_O

    Wow……..picutres can be so deceiving! :-/

  5. chanda w Says:

    At first I thought the other girl was going to be like a relative or friend, but he’s sorta touching her like she’s an ex…………OMG!! O.K, now reading comments that she might be his mother ( she looks sorta too young) . Right now , I’m going with she’s the other chick. lol! So luv the pic of him sitting with the flame.
    @Yeah, Mystique , this movie is looking really good.

  6. joanie Says:

    There is a love triangle, but if they stick to the script it’s 1 chick & 2 fellas

  7. Lexi Says:

    rofl at yall’s comment MY BAADDDDD xD
    Iim just guessing that’s all hahahaha :P Im gonna laugh if i end up being right ^^

  8. chanda w Says:

    Seems the other lady is his mom. Tay is gonna be mixed. Hell yeah!!
    This is sorta opening the door to all kinds of roles. His ethnic features are a big asset.
    @Mystique, he might be burning a letter. So intense.

  9. kia Says:

    I don’t know whats he burning,but he sure look’s sexy in that still.

  10. chanda w Says:

    Tay does look Hella good in that pic, but in all of the Tracers set pics , he’s looking so manly and yummified!

  11. joanie Says:

    Don’t think that’s his mom – especially the way she’s hugging the skateboard…..(she could be someone’s mom who is about age 10 and maybe the nasty loan sharks, mob, gang did something to him & all she has left is his skateboard but heart of gold Cam is gonna get even…..(hey we can make up our own stories & it probably won’t even be close to what we see on the big screen but it still would be fun…..

  12. Johanna Says:

    u guys are so cute cuz u guys think that every girl should be Tay’s love interest but it looks to me like he is about to ask her a question or something i also dont think that his mom and for some reason i kinda dont think he will have one in this movie not that she doesnt exist but maybe that part of Cam’s story-line that something happened in the past is y his live the life he does. I also think it would be cool if Tay had a mixed race family cuz he looks very mixed he can pass as Hispanic Asian,black, white, just about everything

  13. Mystique Says:

    Lol…..I’m thinking like Chanda…the way that picture looked, it looked like that is an ex, or.maybe the SISTER of one of the guys that got hurt or something. I definitely don’t sense a mother-son vibe in that picture, but hey….looks CAN be deceiving! Lol!

    She just looks so..YOUNG! Also, is she of mixed race? I can’t really tell! But that would be interesting if that’shits mom in the movie lol…..

    His looks are pretty versatile, and I think that’s definitely going to end up being an asset in his career. ^_^

  14. Mystique Says:

    Ooops! Talk about “auto correct” error! O_o I did NOT mean to curse in my post above! Lol! I meant to.say: that will be interesting if she’s his mom in the movie lol.

  15. *Vickey* Says:

    His Mom? She does look a little young in the photo. Haha.
    Him being mixed in the film really does open the door for all types of roles. :)
    So glad he signed on to this film and man this pictures are making me crazy! I want more details, but I guess I’ll have to wait until I see the actual film. Lol.

  16. Johanna Says:

    @Mystique i laughed so hard at ur comment :D

  17. Mystique Says:

    Johanna—LOL! Sorry, auto correct feature isn’t always so “correct” lol! ^_^

  18. Logan Says:

    Totally worthy of ELLEN, that auto correct line LOL