Grown Ups 2 (2013)
Role: Frat Boy Andy
Release Date: July 12th, 2013 - Trailer
Information: IMDB - Photos - Related Posts


Tracers (2014)
Role: Cam
Release Date: 2014
Information: IMDB - Photos - Related Posts











Taylor-Lautner.net
Webmaster: George
Since: June 2009
Layout by: George
Host: Fanfusion.org

Copyright Notice

Taylor-Lautner.net is a fansite created by fans for the fans. No copyright infringement is intended. All content is copyrighted to Taylor-Lautner.net unless otherwise stated. Please do not send any fan or hate mail to us addressed to Taylor because he will not get it. Please send mail regarding the fansite ONLY.






Check out candid photos of Taylor Lautner arriving to Heathrow Airport in London earlier today (March 17th). He is in town to possibly shoot for TV series Cuckoo.

Gallery Link:
» 2014 Candid Photos: Heathrow Airport in London – March 17th







27 Responses to “Photos: Taylor Lautner Arrives in London”

  1. johanna Says:

    He’s so hot he actually makes my brain hurt :P

  2. vera Says:

    best of luck on the set in London, Taylor!

  3. Evelyn Says:

    Lookin’ sexy as ever. MMMmmm….I should have stowed away in his suitcase.

  4. Lexi Says:

    Well, i guess we wont be seeing taylor that much now :(

  5. *Vickey* Says:

    Awe yay! Hope everything in London runs smooth and things turn out great for him! :)
    So proud of him! Hope you ladies are doing well!

  6. Jess Says:

    I hope working in the UK is a great experience for him. I’m so excited and happy for him – and proud of him as always. I wonder if he will do any press while he’s over there?
    Hope you’re going well too @Vickey.

  7. Chez Says:

    Some Taylor News
    https://twitter.com/TeamTaylor2012/status/446267486493609984

  8. marianne Says:

    chez….Thanks for the link. Hope Taylor is enjoying himself.

    Our paper has a positive review of Marie’s show The 100. Nothing much is mentioned about the acting but the critic liked the story line.

  9. johanna Says:

    heres one from one of the stars on the show

    https://twitter.com/tyger/status/446240531170230272

  10. johanna Says:

    HAS ANYONE EVER SEEN THIS PIC!!!!

    OMG https://twitter.com/lautn3r0nly/status/446307111765413888/photo/1

    That right there is an invitation to do the unspeakable

  11. Logan Says:

    @ Johanna, O.M.G indeed!
    WOW that’s a very sexy pic
    Might be fanart…..
    But nicely done

  12. Jess Says:

    Here’s the original image @Johanna…
    http://cdn2.team-twilight.com/wp-content/uploads/2012/01/ly6e5kQtJC1qmw9at.jpg

  13. Jess Says:

    Taylor in London – March 19
    http://stunninglautner.tumblr.com/post/80129511951/taylor-in-london-england-march-19-2014

  14. kia Says:

    well well well ….. http://www.justjaredjr.com/2014/3/19/taylor-lautner-cracks-up-with-friends-while-out-in-london/

  15. johanna Says:

    So i just watched The 100 its actually pretty good its only the first ep. but it does look interesting

    Its like hunger games meets Avatar apparently watever radiation explosion that happened that killed every one before makes plants glow blue in the night it looks pretty and the graphics are good. Marie’s character is pretty much the bitch of the group she said in an interview that her character had a chip on her shoulder so yeah

    O and for some reason idk y but remember how her character used to be called Octavia Black well now its Octavia Blake not really sure y they felt the need to change it

    I say u should watch it if ur into that kind of post-apocalyptic world kinda stories

  16. kia Says:

    Damn!! I want do really,REALLY wanna do things to him!

  17. johanna Says:

    OMG HIS LOOKS SO SEXY IN THAT LEATHER JACKET!!!!!!!!!!!!!!! :)

    @Jess thanks for the pic whoever did that manip has some talent cuz it looked real to me

  18. johanna Says:

    Get in line Kia

  19. kia Says:

    Johanna- I’m about watch it now.

  20. kia Says:

    Johanna- I’m so serious. he looks so DELICIOUS!!! That JACKET! DEEEEEEEAAAAAD

  21. Jess Says:

    Thanks for the link @Kia. Oh My! (I feel faint…)

    And thanks for The 100 review @Johanna – Don’t know when (or if) we’ll get it over here, but it sounds good.

  22. chanda w. Says:

    The 100 was so good. Marie was the perfect bad girl.
    Some cute guys too. And we know why they changed
    Her last name lol.
    Taylor looks so cute in those new pics.

  23. johanna Says:

    Marie really did do a good job
    @Chanda its really just seems so stupid that thats the reason why they would change such a small detail like her name like it just makes no sense to me
    I mean Octavia Black has a better ring to it than Octavia Blake

    Do u really think some Tay fans got mad cuz she had that name?

    @Kia i think Taylor would look better without that jacket dont u agree :P

  24. Logan Says:

    Oh my Taylor looks so yummy!
    The original picture of that manip was even better….steamy….
    Can’t believe they changed it to Blake, did they really?! Haha

  25. marianne Says:

    Johanna….I agree with your description of The 100. I might add in a dash of Lost. I thought Marie did a nice job as a bad girl.

    kia…Thanks for the link. He looks good but like he’s still recovering from jet lag. I think he needs some quality “bed” time. LOL

  26. Lilome Says:

    Joanna, yes without the jacket, the shirt, the…..

  27. kia Says:

    Watch The 100 last night and I usually don’t get into new shows ,it takes a few episodes for me to get into it. but this show pretty good ,good story line,very intense ,leads you wanting more towards the end ,good job . Two thumbs up for Marie,looking forward seeing her in Tracers.

    Johanna- Yes! Imagine running your hands through his shoulders just to take that jacket off.

    Marianne- Quality “bed time”. Without the sleeping……..

Leave a Reply